Al 130 jaar zorgt Wilhelmina voor een heerlijke frisse smaaksensatie op elk moment van de dag. Onze frismakers maken nog steeds met passie duizenden pepermuntjes die elke dag van de band rollen.

En zijn wij overtuigd van onze kwaliteit en smaak. Maar welk pepermuntje wordt door de consument het meest gewaardeerd? Onderzoeksbureau Normec Sensory heeft hiernaar een onafhankelijk onderzoek uitgevoerd onder een brede groep mensen.

WILHELMINA PEPERMUNT HEEFT OP ALLE VLAKKEN SIGNIFICANT BETER GESCOORD DAN ALLE ANDERE PEPERMUNT OP DE NEDERLANDSE MARKT!

Afgelopen jaar is de receptuur volledig vegan gemaakt en daardoor iets frisser geworden. We zijn supertrots dat de pepermunt nog steeds als beste getest is!

Veel consumenten kennen Wilhelmina als het pepermuntje dat je krijgt na een restaurantbezoek. Maar wat is nu de toegevoegde waarde om Wilhelmina pepermunt weg te geven? Graag delen we enkele ervaringen met jullie:

Hotel/restaurant ’t Gerecht, Heerenveen

“Qua uitstraling en kwaliteit past Wilhelmina perfect bij ons. Wij willen het beste voor onze gasten. We bieden het aan in het restaurant, op de hotelkamer en als verfrissing tijdens conferenties.

Wij vinden het leuk om gasten iets mee te geven. Na het eten maar ook op de hotelkamers liggen er standaard voor de gasten naast koffie en thee ook pepermuntjes klaar. We hebben heel bewust voor Wilhelmina gekozen omdat iedereen in Nederland Wilhelmina pepermunt kent. Het merk straalt vertrouwen uit. Ze fungeren echt als visitekaartje voor ons. Door de papieren enkelverpakking is het ook perfect uitdelen tijdens deze Corona periode.”

Bert van den Braak

Manager